reklama

Člověk obalový šíří osvětu. Díky kampani vznikne největší bezobalový obchod v Česku

  • Několik týdnů postávají v pražských ulicích postavy oblečené do odpadků - člověk obalový.
  • Díky osvětově-crowdfundingové kampani „Žít bezobalu“ vznikne největší bezobalový obchod v Česku.
  • Sbírka poběží do pátku 19. května, ukončena bude v 9 hodin.
Člověk obalový v pražských ulicích. Člověk obalový v pražských ulicích. Foto: Bezobalu

Velká osvětová kampaň organizace Bezobalu zaměřená na prevenci vzniku odpadu vypustila před několika týdny do pražských ulic "Homo Cucullus – člověka obalového". Každý je oblečen do tří kilogramů odpadků, tedy do třídenního komunálního odpadu průměrného Čecha, jehož zásadní složkou jsou jednorázové obaly.

"Lidé obaloví tak zrcadlí skutečné množství odpadu, které denně vytvoříme, a odkazují na web cosemistalo.cz informující o tom, jak toto množství snížit," říká Petr Hanzel, kreativní ředitel Bezobalu. Obalový oděv vznikl ve spolupráci s americkým umělcem Markem Jenkinsem.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

TZ, muh
Přeposlat
Diskuse

Akcie pražské burzy jsou na tom nejlépe od krize. Optimistické jsou i předpovědi na příští rok

Velký přehled mezd: Nejvíc přidáno letos dostali řidiči nebo prodavačky. Nejrychleji rostou výplaty na Plzeňsku

Umění je dobrá životní pojistka, říká Mária Gálová, ředitelka české pobočky aukčního domu Dorotheum

Už není kde brát lidi. Firmy v Česku proto experimentují s roboty, investice se vrátí za 195 dní

Dubajská Airshow skončila, aerolinky si objednaly letadla za více než 100 miliard dolarů

reklama