reklama

Miluje řízení a rychlou jízdu. Auto je pro ředitelku jazykové společnosti Skřivánek srdeční záležitost

Moje technologie
Čtěte více: technologie | mobil
  • Šéfka jazykové společnosti Skřivánek Bronislava Chudobová vnímá technologický pokrok zejména na chytrém telefonu.
  • Ráda cestuje po Česku i zahraničí a je velkou fanynkou hezkých aut a rychlé jízdy.
  • Má hned několik talismanů, které s sebou neustále nosí pro štěstí.
Šéfka jazykové společnosti Skřivánek Bronislava Chudobová Šéfka jazykové společnosti Skřivánek Bronislava Chudobová Foto: Lukáš Bíba

Společnost Skřivánek poskytuje služby od výuky jazyků po překladatelství a tlumočení. Pomáhají jí v tom i technologie, bez nichž se neobejde ani ředitelka firmy Bronislava Chudobová. "Například bez telefonu si neumím představit profesní ani soukromý život. Dříve sloužil jen k telefonování a psaní zpráv, dnes jej využíváme mnohem komplexněji." Jeden přístroj je pracovní  1 , druhý soukromý  2 .

Denní agendu kromě telefonu vyřizuje také na tabletu  3 . "Možná už jsem na něm téměř závislá. Jsem tak trochu workoholik a tablet s sebou kvůli neodkladným pracovním záležitostem vozím i na dovolenou," usmívá se. Jinak jí ale slouží především ke čtení zpráv, rezervaci dopravních spojů a ubytování.

Srdeční záležitostí je pro Bronislavu Chudobovou automobil  4 . "Miluji řízení, rychlou jízdu i cestování jako takové. Nejčastěji se vydávám do maďarských i českých lázní, na Moravu, odkud pocházím, či na hory," říká.

Exkluzivní obsah pouze pro předplatitele.

Kupte si předplatné webu již za 199 Kč na měsíc.

Aktivace předplatného okamžitě a snadno ve 3 krocích • Přihlášení až na 5 zařízeních • Úplný obsah Ekonomu a Hospodářských novin

Předplatit

Barbora Pěničková
Přeposlat

Když Babiš navrhoval zlevnění piva, ODS to označila za populismus. Teď s podobným návrhem přišla, ministr Pilný je proti

V Česku prodáváme stejně kvalitní zboží jako v Německu, říká šéf drogerií dm. Firma plánuje e-shop

Data nemusí být anonymní. Manažer Uberu zastrašoval novinářku informacemi o jejích jízdách

Nevěřili mi, že lidé budou platit za rady na hubnutí, říká vítěz soutěže Franchisa roku. Teď má skoro 150 poboček značky Naturhouse

Lidé s vyšším IQ více sdílí Mozarta či Kmotra, říká psychometrik sociálních sítí

reklama