reklama

Komentář Julie Hrstkové: Peníze od státu k podnikání nepřitáhnou

Firmu jen za dobré chování. Potomci podnikatele Wachala se dostanou ke svěřenskému fondu, jen když splní podmínky rodinné ústavy

Úspěšní podnikatelé a podnikatelky radí, jak začít s podnikáním: Nemějte "velké oči" a važte si každého klienta i dodavatele. Kvalita je základ

Češka expanduje do světa s houpacím heverem. Slouží hlavně automechanikům a autolakýrníkům

Výrobce topných systémů Fenix čeká generační obměna. Kormidla by se měl ujmout syn majitele, který získával zkušenosti ve Francii

Sedm příběhů úspěchu. Ekonom přináší profily českých "self-made manů"

Za nezájem o techniku mohou základní školy. Kdyby děti vyráběly ptačí budky, polovinu z nich by to začalo bavit, říká majitel firmy zaměřené na hydrauliku

Co je ve špekáčku, už lidé chtějí vědět. Co je v mouce, ještě bohužel ne, říká mlynář Jaroslav Horák

Vyučil se automechanikem, teď vlastní firmu s půlmiliardovými tržbami, která prodává dveře a zárubně. Ty lidé potřebují i za krize, říká Kozubík

Změřit chloupky, které lezou z nitě, umíme on-line jen my, říká o svém senzoru pro spřádací stroje spolumajitel Hokami CZ Suska

Manželé Jenčkovi vyrábí šetrně lisované rostlinné oleje. Odpad používají jako další surovinu, v podnikových prodejnách propagují nákupy bez obalu

Řetězce chtěly luxus za čínské ceny. Bez nich jsme svobodnější, říkají majitelé nábytkářské firmy Le Bon

Vířivky s červeným puntíkem. Rodinná firma se stala z dovozce amerických vířivek jejich úspěšným návrhářem a výrobcem

Hodnotu rodinné firmy nejvíce ničí vnitřní roztržky, mohou vést až ke krachu. Své o tom ví dynastie Darbovenů či Oetkerů

VŠE o... bohatství rodinných firem

Do třetí generace předá firmu málokdo

Přátele do své firmy nepřijímejte

Na vysoké škole nám chybí případové studie českých rodinných společností

Byznys se naučit nedá. Musí být v krvi

Stát může rodiny motivovat k podnikání třeba nižšími daněmi

1 - 20 / 227
reklama