Většina z uvedených seriálů si tady odbyla svou světovou televizní předpremiéru. Přičemž důraz dává festival především na seriály americké a samozřejmě na ty z domovské Francie (a převládala produkce ARTE a Canal+). Nechabí ale ani sekce nazvaná mezinárodní Panorama. Letos byly k vidění seriály třeba z Austrálie, Argentiny, Belgie, Velké Británie, Polska, Izraele, Norska a dalších zemí. Ředitelka Forum des Images Laurence Herszberg se přitom na tiskové konferenci vyslovila, „že důraz  klademe na kvalitu a nápaditost. Protože některá tvorba třeba indických nebo tureckých seriálů úplně neodpovídá festivalové dramaturgii, i když jejich produkce je ohromná.“

Domovská scéna Forum des Images se pro svůj sedmý ročník rozrostla ještě o kino UGC v prostorách Les Halles (v centru, v břichu Paříže). Zahajovací večer ve slavném sále Le Grand Rex představil nový americký seriál Vinyl, na jehož vzniku se podíleli Martin Scorsese a Mick Jagger.  Tam se představila i porota soutěže světových předpremiér, které předsedal David Chase. Do mezinárodní soutěže letos pořadatelé vybrali třeba australský The Kettering Incident, El Marginal z argentinské produkce, francouzsko-španělský seriál Cannabis, nebo třeba francouzsko-švédskou koprodukční detektivku  Jour Polaire, od autorů seriálu Most. Celkem osm seriálů se ucházelo o hlavní cenu. Nakonec si Grand Prix odnesl realistický argentinský třináctidílný snímek El Marginal. Kdy autor Sebastian Ortega (režie snímku se ujali Luis Ortega, Javier Perez a Alejandro Ciancio) realisticky vykreslil vězeňské prostředí. Speciální Cenu poroty si odnesl The Kettering Incident z australské produkce Foxtel a Showcase Channel. Seriál natočený tak říkajíc v gotickém stylu a vykazující lynchovské prvky. Osmidílný snímek, odehrávající se v Tanzanii, odkrývá narušené vztahy obyvatel městečka a ukazuje s problémy lokální politiky (kontra ekologický aktivismus). To všechno propletené s mysteriózností nadpřirozených světel, v jejichž záři se ztrácejí lidé.

Nejlepším frankofonním seriálem se stala La Trêve. Série napsaná Benjaminem d’Aoust, Matthieum Donckem (který se ujal i režie) a Stéphanem Bergmansem. Mimo jiné stejná porota (mezinárodní novináři) udělila i cenu za nejlepší ženský a mužský herecký výkon.

Seriálová mánie je festival zadarmo. Vstup je zaručený pro každého, ovšem rezervace je nutná. Takže Cena publika patří k těm zásadním.  Protože po každé projekci samozřejmě hlasovalo i publikum. A to na stupnici od jedné do čtyř (absolutní spokojenost). Letošní Cenu publika si odnesl belgický seriál Beau Séjour z produkce ARTE a francouzsko-švédský Jour Polaire (CANAL+).

Velký rozruch mělo uvedení amerického seriálu Mr. Robot režiséra Sama Esmaila, vyprávějící příběh mladého nonkonformního IT specialisty, který se kromě svého zaměstnání, realizuje i jinde a jinak. Kromě projekce dvou epizod (z celkových jedenácti), prošel tento antikapitalistický, anarchistický seriál i podrobnou analýzou při veřejné debatě – pod  vedením novináře Xaviera de la Porte (RUE 89). A právě tento seriál získal Cenu Francouzské asociaci seriálových kritiků. Tenhle rok udílenou vůbec poprvé.

Seriálová Mánie se věnuje i internetové produkci a udílí Nejlepší mezinárodní  webseriál. Cenu si odnesl španělský snímek Dating Dali.

Po dobu deseti dní se jednotlivé seriály promítaly hned několikrát, tak aby byla větší možnost projekce skutečně stihnout. Princip je většinou takový, že každý uvedený seriál nabídne dvě své epizody. Některé minisérie ale festival promítnul celé, znamenalo to tak, minimálně šest hodin strávených v kinosále. Ale aspoň jste se dozvěděli, jak příběh dopadne. To v opačném případě bohužel nešlo.