Dává to smysl. Dodávky jsou konstrukčně jednoduché, nabízejí však nadprůměrně místa jak v kabině, tak i v kufru. A tak se už před lety někteří výrobci rozhodli nabídnout jejich osobní varianty. U zákazníků to zafungovalo. Dokázali totiž odpustit vozům to, že nevypadají reprezentativně, materiály jsou tvrdé a na estetiku si nehrají. Vše tu totiž bylo funkční a hlavně osobní verze malých dodávek byly vždy výrazně levnější než kategorie MPV.
Nabídka se tak postupně rozrůstala a vedle Fiatu Dobló, Renaultu Kangoo, Citroënu Berlingo, Peugeotu Partner nebo Volkswagenu Caddy uvedla před časem na trh osobní dodávku také Dacia (model Dokker), která se vloni stala nejprodávanějším vozem v Česku v této kategorii.
Čím dál vyšší nároky
Jenže ne všichni zákazníci se spokojí s tím, že mají prostorný vůz za rozumné peníze, chtějí více komfortu a luxusu. Navíc, osobní dodávky se zkrátka řídí jako dodávky. Jsou vysoké, v zatáčkách jejich konstrukčně jednodušší podvozek nesedí tak dobře a hlavně nenabídnou takovou úroveň kultivovanosti jako skutečná rodinná auta.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111