Schůzky během dne patří mezi největší zabijáky produktivity. Po jakémkoliv vyrušení trvá průměrně 23 minut, než se člověk vrátí k původní práci. Množství zbytečných meetin­gů řeší už i firmy v Česku.

"Na poradách se sice hodně diskutovalo, často jsme ale nedocházeli k rozhodnutí. Takovými schůzkami jsme ztráceli čas i motivaci," popisuje Soňa Schwarzová, členka představenstva NN pojišťovny a penzijní společnosti. Pozvánky na porady ve firmě lidé rozesílali bez uvedení předmětu, připojení podkladů nebo popisu cíle. Účastníci se pak scházeli nepřipravení, protože nevěděli, jaký je účel porady a k čemu by měla dojít.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • S jakým zlepšovákem přišla NN pojišťovna, aby byly její porady účelnější a zábavnější?
  • Jak se k poradám staví hlavní ekonomka Raiffeisenbank Helena Horská?
  • Co pomohlo Facebooku k lepší organizaci meetingů?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se