Michal Girgle má dlouhodobé zkušenosti se zaváděním strategií pro monetizaci dat. Na tuto oblast se zaměřuje v uplynulých sedmi letech, kdy působil v telekomunikačních společnostech Telenor Denmark v Dánsku a O2 v České republice. U tuzemského operátora vedl coby manažer pro média a datový management strategickou iniciativu s cílem posunout O2 na pozici vedoucí telekomunikační společnosti v České republice z hlediska efektivního využívání datové analytiky pro obchodní účely.

Více než deset let strávil v oblasti telekomunikací a podílel se na několika projektech, které se týkaly big data, business intelligence, CRM a řízení kampaní.

Michal Girgle vystudoval bakalářský obor Dopravní logistika na Vysoké škole logistiky v Přerově. Mezi jeho zájmy patří cyklistika a cestování.

Vytvoření oddělení Data Management je motivováno záměrem MONETA Money Bank stát se přední českou bankou využívající pro své podnikání datovou analytiku. Banka tím posiluje svoji pozici digitálního lídra na českém bankovním trhu. MONETA Money Bank obsluhuje milion klientů, což z ní dělá čtvrtou největší finanční instituci v České republice.