reklama

Nechci, aby technologie vytlačovaly přirozenou komunikaci v rodině, říká spoluzakladatelka společnosti IdeaSense Kateřina Ailová

Ekonom
Čtěte více: technologie
  • Jen málokdo je obklopený inovativním designem tak jako Kateřina Ailová.
  • Spoluzakladatelka společnosti IdeaSense, která vyvíjí finanční strategie a inovativní produkty pro firmy, je známá svým obdivem ke šperkům.
  • Doma má stylové skleničky z recyklovaných materiálů, obdivuje abstraktní geometrii a létá sportovním letadlem.
jarvis_5ae9a00a498e473751387812.jpeg Spoluzakladatelka společnosti IdeaSense Kateřina Ailová Foto: Libor Fojtík

Letadla jsou v rodině Kateřiny Ailové velkým tématem už po generace a nechybí ani na stěnách jako porcelánové dekorace  1 . "S manželem rádi létáme na krátké cesty malými sportovními modely," vysvětluje spoluzakladatelka společnosti IdeaSense, jež vyvíjí inovační technologie, produkty a strategie pro firmy.

Jako navigaci při létání či pomocníka při vaření Ailová používá praktický iPad mini  2  a jen zřídkakdy nemá po ruce iPhone  3 . "Oblíbila jsem si ho už od prvních modelů a v poslední době mě velice zaujaly aplikace využívající takzvanou rozšířenou realitu."

V práci by se neobešla bez notebooku  4 , který se ve volném čase naopak snaží používat co nejméně. "Nechci, aby technologie nabourávaly můj přirozený život a vytlačovaly komunikaci v rodině," říká Kateřina Ailová.

Exkluzivní obsah pouze pro předplatitele.

Kupte si předplatné webu již za 99 Kč na měsíc.

Úplný obsah Ekonomu a Hospodářských novin • Přihlášení až na 5 zařízeních

Předplatit

Barbora Pěničková
Přeposlat
Diskuse

Neinvestovat do Amazonu a Googlu byla chyba, řekl miliardář Buffett. Ke kryptoměnám je ale stále kritický

Rozpočet státu skončil loni s druhým nejlepším výsledkem za 20 let. Pomáhá ekonomický růst a vyšší výběr daní

Ochráníme demokracii před falešnými zprávami, prohlásil Macron. Připraví zákon, který umožní soudům trestat šíření lží

Do desetitisíců schránek nechodí předplacené noviny, roznášková firma nemá dostatek lidí

Volkswagen v lednu prodal rekordní množství aut, jejich počet přesáhl půl milionu. Silně rostl v Číně a Německu

reklama