reklama

V nouzi mě spasí SOS tlačítko, říká Jiří Suchý, spolumajitel digitální marketingové agentury Sherpas

Ekonom
Čtěte více: technologie
  • Spolumajitel marketingové agentury Sherpas se rád vydává na odvážné výpravy do divočiny.
  • Tam se neobejde bez speciálních technologických vychytávek.
  • Nedá dopustit na nouzové tlačítko, bezzrcadlovku či set ultralehkých batohů.
jarvis_5a96a907498e813322428fe7.jpeg Spolumajitel digitální marketingové agentury Sherpas Jiří Suchý Foto: Václav Vašků

Začátek dne Jiřího Suchého je neodmyslitelně spojený s vůní kvalitního parfému  1 . "Mám rád krásné a funkční věci. Pokaždé, když je beru do ruky, mám o jednu malou radost víc," říká spolumajitel marketingové agentury Sherpas. Myslí tím jak klasické technologie, tak nepostradatelné maličkosti, které využívá v každodenním životě i během výletů do hor.

Protože často tráví i několik dní o samotě v divočině, neobejde se bez spolehlivého vybavení. "Ročně v horách nachodím okolo tisíce kilometrů. Ultralehký batoh  2  a vak tvoří dokonalý ekosystém a pomáhají mi udržet nesenou váhu na minimu," vysvětluje.

Exkluzivní obsah pouze pro předplatitele.

Kupte si předplatné webu již za 99 Kč na měsíc.

Úplný obsah Ekonomu a Hospodářských novin • Přihlášení až na 5 zařízeních

Předplatit

Barbora Pěničková
Přeposlat
Diskuse

Neinvestovat do Amazonu a Googlu byla chyba, řekl miliardář Buffett. Ke kryptoměnám je ale stále kritický

Rozpočet státu skončil loni s druhým nejlepším výsledkem za 20 let. Pomáhá ekonomický růst a vyšší výběr daní

Ochráníme demokracii před falešnými zprávami, prohlásil Macron. Připraví zákon, který umožní soudům trestat šíření lží

Do desetitisíců schránek nechodí předplacené noviny, roznášková firma nemá dostatek lidí

Volkswagen v lednu prodal rekordní množství aut, jejich počet přesáhl půl milionu. Silně rostl v Číně a Německu

reklama