Nové technologie otevírají dveře marketingu nové éry. Dávají mocné zbraně jak firmám, tak jejich zákazníkům.
I když to česká společnost Mamacoffee o sobě vlastně ani neví, dokonale naplňuje řadu principů marketingu 3.0. Řídí se zdravým rozumem, se zákazníky komunikuje napřímo přes sociální sítě, oslovuje především mladé, ženy a takzvané netizens - občany internetu - a má ambice měnit svět.
"Vycházíme z vlastního přesvědčení. Nejen z toho, že je třeba měnit kávovou kulturu v Česku, ale i z toho, že by se měl změnit přístup k pěstitelům kávy a obecně lidem v rozvojovém světě. Teorii marketingu 3.0 neznám, ale je hezké slyšet, že jsme v souladu s moderními ekonomickými a marketingovými teoriemi," říká obchodní ředitel firmy Aleš Masner. "Určitě souhlasím s tím, že ženy, mladí lidé a aktivní uživatelé internetu jsou i naší cílovou skupinou. Řekl bych, že na Facebooku nebo na Twitteru jsme, jak se říká, cool. Mladí lidé na náš přístup slyší, jde o generaci, která může a chce věci měnit a dá se na ní stavět," dodává.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.