Když jste manažer, máte v kapse BlackBerry. Ale kde jsou ty časy, kdy tohle platilo? Před pár lety ceněná značka se hlavně zásluhou nástupu iPhonu a jeho konkurence propadla téměř do bezvýznamnosti. Minulý týden se pokusila kanadská firma o povstání z mrtvých anebo polomrtvých, ať jsme korektní. Za prvé se přejmenovala na BlackBerry (kdo si měl pamatovat její předešlý název Research in Motion?) a představila dva nové modely, Z10 a Q10. Recenzenty zaujal zejména ten první, který nemá klasickou klávesnici, nýbrž pouze velký dotykový displej. Že by trochu zpozdilý pokus zkřížit ostružinu s jablkem?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111