Automobilka Škoda ustavičně vyhrává soutěže typu exportér roku či investor dvacetiletí. Za deset letošních měsíců se prodej škodovek zvýšil o 7,2 procenta. Jenže ten báječný růst se odehrává v Rusku, Indii a Číně, kde se prodávají hlavně auta z tamních závodů. Evropský trh padá a spotřebitelská důvěra v Česku taje jako sníh na jarním slunci. Úspěch Škody by přitom chtěla zopakovat rumunská Dacia, mimořádně levná auta nabídly firmy Peugeot a Citroën. České veřejné mínění je masírováno názory některých politiků a akademických ekonomů, že automobilky jsou k ničemu, neboť v nich nekvalifikovaní lidé montují cosi zbytečného: tyto podniky prý jen těží z dotací a brzy to tu stejně zavřou.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111