Do Prahy si jen "odskočil" z Janských Lázní, kde poprvé ve svém životě podstupuje balneoterapii. Ani jízda po mladoboleslavské dálnici však Jiřího Petráka, dnes už penzistu, nenechala klidným. "Ať jedu v Česku kudykoli, vidím, že kvalita dopravních staveb spíše klesá. Nikdo z úředníků nevytváří potřebný tlak na zhotovitele. Také jsem si na cestě z Turnova do Jičína znovu ověřil, jak zdevastované jsou mnohé komunikace nižších tříd, které využívají kamiony, aby se vyhnuly placení mýta," říká stavař a projektant mostů, který stál 18 let v čele české pobočky mezinárodní poradenské a projekční firmy Mott MacDonald. Během nich si vysloužil pověst enfant terrible českého dopravního stavitelství, jehož nemají v lásce jak mnozí kolegové z byznysu, tak politici, jimž nabourával některé předem dohodnuté zakázky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111