reklama

Proximity Prague si z Echa přivezla dvě ocenění

Proximity Prague získala dvě ocenění za kampaň pro módní značku Heex na DMA International Echo Awards, které se konaly minulý týden v San Franciscu.

Direct mail, který měl představit značku sdružující české návrháře vybraným distributorům módy, získal třetí místo v kategorii Výroba a distribuce a zvláštní cenu USPS Golden Mailbox Award v kategorii B2B, tedy cenu zlaté schránky americké pošty.

Ta je udělována direct mailům, které demonstrují, jak lze efektně a efektivně využít toto médium," vysvětluje Duncan Gray, kreativní ředitel Proximity London, člen managementu Proximity Worldwide a jeden z porotců soutěže.

Proximity Worldwide a BBDO obsadily první místo v soutěži i co se týče počtu ocenění. Ve složení 13 oceněných agentur jich nasbíraly celkem 21.

 

Martina Suchá
Přeposlat
Diskuse
reklama

Neinvestovat do Amazonu a Googlu byla chyba, řekl miliardář Buffett. Ke kryptoměnám je ale stále kritický

Rozpočet státu skončil loni s druhým nejlepším výsledkem za 20 let. Pomáhá ekonomický růst a vyšší výběr daní

Ochráníme demokracii před falešnými zprávami, prohlásil Macron. Připraví zákon, který umožní soudům trestat šíření lží

Do desetitisíců schránek nechodí předplacené noviny, roznášková firma nemá dostatek lidí

Volkswagen v lednu prodal rekordní množství aut, jejich počet přesáhl půl milionu. Silně rostl v Číně a Německu

reklama