reklama

Češi na internetu nejvíc hledají obrázky k filmu Avatar

Čtěte více: internet | Google

Čeští uživatelé nejčastěji hledají obrázky na internetu zadáním názvu velkofilmu Avatar režiséra Jamese Camerona. Dalšími tématy jsou motivy srdce a psa. Vyplývá to ze statistiky americké společnosti Google, která provozuje největší internetový vyhledávač na světě.
V první desítce nejhledanějších obrazových motivů se umístila ještě láska, auta, emo, tapety na plochu, nebo postavičky z televizního seriálu Simpsonovi. "Nejvyhledávanější obrázky v roce 2010 potvrzují, že český národ se rád baví: v žebříčku vede film, romantika, hobby a hudba. Češi podlehli Avatarmánii a mají velký zájem o zahraniční zpěvácké hvězdy, největší o Lady Gaga," uvedla mluvčí Google Jana Zichová.
Mezi umělci dominují v internetovém vyhledávání obrázků představitelé hudebního světa. Podle Googlu je možné říci, že i v jeho vyhledávači v poslední době svádí pomyslný boj o přízeň fanoušků kontroverzní Lady Gaga s mladičkým Justinem Bieberem. Hned za Justinem Bieberem se na dalších příčkách umístily další teenagerské hvězdy jako Miley Cyrus a Selena Gomezová.
Vyhledávání obrázků v Googlu funguje na stejném principu jako textový vyhledávač. Google prochází a indexuje obrazový obsah na internetu. Po zadání dotazu je index prohledán a výsledkem je celkový přehled o obrázcích odpovídajících zadaným kritériím. Aplikace byla spuštěna v roce 2001 a od té doby bylo zaindexováno zhruba deset miliard obrázků.

Přeposlat
Diskuse
reklama

Neinvestovat do Amazonu a Googlu byla chyba, řekl miliardář Buffett. Ke kryptoměnám je ale stále kritický

Rozpočet státu skončil loni s druhým nejlepším výsledkem za 20 let. Pomáhá ekonomický růst a vyšší výběr daní

Ochráníme demokracii před falešnými zprávami, prohlásil Macron. Připraví zákon, který umožní soudům trestat šíření lží

Do desetitisíců schránek nechodí předplacené noviny, roznášková firma nemá dostatek lidí

Volkswagen v lednu prodal rekordní množství aut, jejich počet přesáhl půl milionu. Silně rostl v Číně a Německu

reklama