reklama

T.T.V. a Česká muzika pro ČT

Česká televize již vybrala společnost, která bude zajišťovat tzv. content management. Do obchodní soutěže se přihlásily čtyři subjekty - North Video, Codi, Popron, dále konzorcium firem T.T.V. a Česká muzika, které se stalo vítězem. Konzorcium bude zajišťovat distribuci audiovizuálních a dalších děl formou e-shopu, teleshoppingu, v řetězcích ale rovněž vydavatelskou činnost, merchandising nebo aukční portál pro dražby práv k audiovizuálním dílům, jež nebude chtít televize vydávat pod svou značkou. ČT bude podle smlouvy náležet podíl ze zisku nebo prodeje zboží.

Přeposlat Diskuse
reklama

Neinvestovat do Amazonu a Googlu byla chyba, řekl miliardář Buffett. Ke kryptoměnám je ale stále kritický

Rozpočet státu skončil loni s druhým nejlepším výsledkem za 20 let. Pomáhá ekonomický růst a vyšší výběr daní

Ochráníme demokracii před falešnými zprávami, prohlásil Macron. Připraví zákon, který umožní soudům trestat šíření lží

Do desetitisíců schránek nechodí předplacené noviny, roznášková firma nemá dostatek lidí

Volkswagen v lednu prodal rekordní množství aut, jejich počet přesáhl půl milionu. Silně rostl v Číně a Německu

reklama