Marc Delacroix (29) je nový Chief Operating Officer společnosti Storyous, českého startupu, který se zabývá vývojem systémů pro řízení gastronomických provozů. V české gastronomii už jejich systémy zpracovávají 10 procent veškerého obratu, dále působí ve Španělsku a Polsku.

Do společnosti Storyous nastoupil Marc Delacroix koncem léta 2018. Doposud zastával pozici Chief Marketing Officer a začátkem roku 2019 k tomu přidává i pozici COO. Před příchodem do Storyous pracoval jako provozní ředitel kalifornského startupu Sapho, který technologický gigant Citrix minulý rok koupil za 200 milionů dolarů (4,5 miliardy korun).

„Je skvělé být u klíčové fáze českého startupu, který se ze systému pro kavárny transformoval na komplexní řešení pro gastro a navíc úspěšně působí v zahraničí. Společnost pomáhá restauracím a hotelům v Polsku, Španělsku a brzy i v Maďarsku a na Slovensku. Nyní náš tým čeká nejzajímavější část, kterou je další agresivní expanze. V prvních dvou měsících letošního roku se naše tempo růstu zrychlilo, oproti stejnému období minulého roku, na téměř dvou a půl násobek. Já v tomto směru budu dále koordinovat veškeré naše aktivity,“ prozrazuje plány Marc Delacroix.

Dosud se ve Storyous Marc Delacroix soustředil především na rebranding (přeorientování na velké provozy), vztahy s klíčovými partnery a cenovou politiku. Nyní bude plně zodpovědný i za globální strategii, vstupy na nové trhy a celkovou efektivitu společnosti.

„S Marcem spolupracujeme od léta 2018, kdy do firmy nastoupil jako šéf marketingu. Jeho výsledky a dvouletá zkušenost provozního ředitele v mimořádně úspěšném americkém startupu přirozeně vyústily v nabídku, aby si ke své stávající funkci přibral ještě pozici provozního ředitele,“ říká Igor Třeslín, šéf Storyous. Společnost v současného době zpracovává 10 % veškerého obratu v české gastronomii.

Marc Delacroix vystudoval Teesside University ve Velké Británii, obor Computing. Dlouhodobě se zaměřuje na vývoj produktů, strategii, marketing a firemní procesy. Svou kariéru začínal jako programátor a grafik ještě na střední škole. Mimo jiné působil jako poradce pro globální marketing Škoda Auto, stratég pro americkou reklamní agenturu Fallon nebo provozní ředitel avizovaného startupu Sapho.