Mezinárodní úvěrová společnost Provident Financial zřídila pro své zaměstnance po celém světě horkou linku "první pomoci". Odborníci po telefonu jim pomáhají řešit konflikty na pracovišti, stres, ale i ryze osobní a právní problémy. Využívat ji mohou i Češi.

Její součástí je i okamžitá krizová intervence, která se zaměřuje na ty životní situace, které mohou být pro člověka a jeho psychiku neúnosné, říká Kateřina Brikciová, psycholožka a manažerka Providentu.

HN: Jaký je princip horké linky?

Nazýváme ji nejčastěji "Helpline" nebo také linka pomoci a principy jejího fungování jsme převzali od britských kolegů. Kdykoliv se jakýkoliv náš zaměstnanec nebo obchodní zástupce, se kterým spolupracujeme, dostane do problémů, může na tuto linku zavolat. Není to jen o tom, že chceme našim zaměstnancům, kteří pracují většinou z terénu, pomoct například v situacích, kdy jsou na svých cestách svědky dopravních nehod nebo jiných možných incidentů, s nimiž se setkávají.

HN: Řeší i něco jiného?

Ano, psychologové na lince pomáhají řešit osobní problémy zaměstnanců, výchovu dětí nebo partnerské vztahy a často také právní poradenství. Součástí je rovněž etická linka pro nahlášení porušování našich pravidel nebo předpisů. Službu i odborníky na lince naše firma platí.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Kvůli čemu zaměstnanci na linku nejčastěji volají.
  • Jak vypadá komunikace na lince v praxi.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se