Jedno nelze vlajkové lodi Mazdy upřít. Je výrazná, a navíc úplně jiná než všichni, kteří jí konkurují. Manažerské sedany nebo rodinné kombíky této velikosti sází na konvenčnější vzhled, praktičnost a méně výrazný charakter, který dokáže snadno vyhovět masám. Šestka jde ale proti proudu.
Prioritou pro japonské konstruktéry je právě to, jak "šestka" jezdí. Důležité je, jak se s ní sžije řidič. A v tomhle směru má jen velmi malou konkurenci. Začíná to už pozicí za volantem. Všechno je přesně na místě, kde má být, a navíc v ideální vzdálenosti. Vyzkoušeli jsme si, že je jedno, jestli jste drobná žena anebo skoro dvoumetrový chlap. Volant perfektně padne do ruky a nastane tu ten pocit "sžití s autem". A tím se v této kategorii nemohou chlubit zdaleka všichni.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111