Restaurace Bob Bob Ricard v londýnské čtvrti Soho se proslavila masivním tlačítkem na každém stole, kterým si můžete objednat další šampaňské.

Nyní zkouší nový byznysový model, okoukaný od nízkorozpočtových aerolinek. Pokud se půjdete najíst mimo nejvytíženější dny, získáte slevu.

"Napadlo nás to, když jsme se dívali, jak funguje zbytek světa. Aerolinky by nemohly existovat, pokud by nedokázaly vyrovnat nabídku a poptávku. Všechno, co tu děláme, funguje v moderní ekonomice a v restauracích také," řekl agentuře Bloomberg zakladatel a majitel Bob Bob Ricard Leonid Šutov.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se