Dříve se novinky pro zaměstnance vyvěsily na nástěnku v kuchyňce. Fotky z team buildingu vyšly ve firemním měsíčníku až několik týdnů poté, co se akce uskutečnila. Dnešní technologie nabízejí mnohem dynamičtější prostředky, díky kterým lze pečovat o firemní kulturu.

Jedním z oblíbených nástrojů jsou aplikace a hry. "Naši zaměstnanci budou brzy testovat další generaci mobilní aplikace Sea Hero, která pomáhá vědcům zkoumat Alzheimerovu nemoc," popisuje nový šéf interní komunikace T-Mobilu Jan Kopecký jeden z projektů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se