reklama

Realitní fondy míří na burzu za nižšími daněmi. Za poslední rok a půl jich přibyly dvě desítky

Čtěte více: Reality | fond | investice
  • Za poslední rok a půl se v Česku přihlásily na burzu dvě desítky fondů, které investují do nemovitostí. Uvádí to studie Trend Report 2017 z dílny Asociace pro rozvoj trhu nemovitostí.
  • Zájem o nemovitosti podle odborníků jen tak nepoleví. Očekávají vznik dalších realitních fondů.
  • Přes nepříznivé daňové úpravy z roku 2015, jež se měly dotknout zejména nemovitostních fondů kvalifikovaných investorů, na trhu útlum nenastal.
Praha Praha Foto: Shutterstock

Nemovitosti zažívají zlaté časy. Přes prudký růst cen v posledních dvou letech lákají investory, kteří řeší, jak dosáhnout vyšších výnosů, než jim přináší uložení peněz do depozitu. "Řada privátních investorů, kteří dříve do realit neinvestovali, nyní rozšiřují svůj okruh o výnosové nemovitosti," říká jednatelka a ředitelka realitněporadenské společnosti Knight Frank Zdeňka Klapalová.

Současně dodává, že díky růstu cen se v nabídce objevují i nemovitosti, které dříve na prodej nebyly. "To znamená, že i na straně nabídky vidíme posun. Kdo zvažoval prodej, má nyní ideální příležitost," dodává Klapalová.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Adam Váchal
Přeposlat
Diskuse

Nové testovací centrum automobilky BMW u Sokolova svým významem předčí stávající centra v západní Evropě

Hodnota kryptoměn je už 11 bilionů korun. Bitcoinu věří Musk nebo McAffee, jiní varují před rostoucí bublinou

Víceleté gymnázium nemusí být kvalitnější než základní škola, zjistili vědci. Mívá lepší učitele, zároveň ale větší třídy, upozorňuje Münich

Číňané představili návrh lázeňských Pasohlávek. U Nových Mlýnů chtějí postavit hotel a desítky bytů

Dárky nakupte nejpozději v pondělí, jinak je nestihneme doručit, radí e-shopy. Češi v nich před svátky utratí 38 miliard korun

reklama