Bance mBank, která zahájila provoz v Česku na podzim 2007, stoupl za tři čtvrtletí letošního roku zisk před zdaněním meziročně o čtvrtinu na 87 milionů korun. Výši tržeb mBank neuvedla. Dodala, že na konci září měla v Česku 566 000 klientů, což je nárůst o téměř deset procent.

"Počátkem roku 2015 jsme se začali výrazně soustřeďovat na nabídku úvěrových produktů. Spustili jsme refinancování a v září také konsolidaci úvěrů. To se výrazně projevilo na dosavadních pozitivních výsledcích úvěrových produktů," uvedl generální ředitel mBank pro Česko Paweł Kucharski. Banka poskytla k 30. září meziročně o 42 procent více půjček a o 28 procent více hypoték.

Banka v září oznámila strategické partnerství s poradenskou firmou Broker Consulting. "Naší ambicí zůstává do tří let, tedy během roku 2018, pokořit v Česku hranici 700 000 klientů. Chceme proto oslovit nové segmenty zákazníků. Nadále však naší základní charakteristikou zůstává bankovnictví prostřednictvím internetu a mobilních zařízení," dodal Kucharski.

Banka v Česku působí jako zahraniční pobočka polské mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.