Internetová mBank našla nový způsob, jak se dostat i ke klientům ve "fyzickém" světě. Své produkty začne prodávat i přes poradce jedné z největších tuzemských finančně poradenských společností Broker Consulting. Firmy oznámily uzavření strategického partnerství pro český trh.

"Cílem mBank je do konce roku 2018 získat v České republice 700 tisíc klientů a strategické spojenectví s Broker Consulting je z našeho pohledu jednou z klíčových aktivit, která nám tohoto cíle pomůže dosáhnout," říká Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku. Polská mBank má v současnosti v Česku zhruba 550 tisíc klientů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se