Při hledání dalších trhů české firmy zkouší uspět také ve staronových teritoriích. Blízký východ patřil před rokem 1989 vedle zemí Rady vzájemné hospodářské pomoci (RVHP) k místům, kam měly podniky z Československa dovoleno vyvážet, získaly tam dobré jméno, ale během transformace hospodářství většinou na tyto bohaté trhy pozapomněly. Podle posledního průzkumu Asociace malých a středních podniků však opět zájem o export na Blízký východ, kde je značka CZ puncem kvality, roste.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se