Německý Volkswagen se už dvakrát snažil uvést na trh v rozvojových zemích velice levné auto. Hodlá jím oslovit hlavně indické zákazníky. Pomoci mu měla obchodní aliance, kterou uzavřel s japonským Suzuki. Ale toto spojení kvůli neshodám zaniklo v roce 2015. Nevyšel ani druhý pokus s indickou automobilkou Tata Motors, s níž koncern ukončil spolupráci letos v létě.

PRODEJ OSOBNÍCH AUT VW V ČÍNĚ A INDII

Do třetice se o průnik na slibné trhy s novými ultralevnými vozy pokusí mladoboleslavská Škoda Auto.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se