reklama

Z domu nevycházím bez organizéru, říká Miroslav Štoček, jenž vede prodej ve společnosti Trend Micro

Světový den laskavosti připomene speciální FuckUp Night, známé osobnosti promluví o svých životních prohrách

Pralesní liga bojuje o přežití, přitom často píše obecní dějiny. Kvůli nedostatku peněz i dětí hrozí, že letošní výkop byl pro mnohé vesnice posledním

Dnes večer vám uvařím. Trendem se stávají soukromí kuchaři, v klidu domova nabídnou mnohdy exkluzivnější a luxusnější zážitek než v restauraci

O víně se radím s aplikací, říká Pavel Strnad, spolumajitel advokátní kanceláře Polverini Strnad

Kryptoměny schovávám na horší časy, říká zakladatel a ředitel Signal Festivalu Martin Pošta

Na skalách se moje mysl ocitá mimo tělo, říká trojnásobný mistr světa ve sportovním lezení Adam Ondra

Chytit tu správnou vlnu. Český pár se rozhodl nemít surfování jen jako prázdninové hobby a ve Španělsku provozuje místo pro komunitu nadšenců

Nadace Karla Janečka letos ocenila tucet lidí, kteří nezištně pomáhají druhým. Kdo je vzorem zase pro ně nebo co pokládají za největší úspěch?

Člověk má být hrdý, ať je kýmkoliv. Emil Voráč pomáhá Romům a sociálně vyloučeným zaujmout místo ve společnosti, za svou iniciativu získal titul Laskavec

Máme jablečnou domácnost od sklepa až po půdu, říká Jan Tichý, spolumajitel digitální agentury Taste

Občas dělám prima kravál, říká Pavel Staněk, řídící partner advokátní kanceláře Arrows

Laskavost ve Stavovském divadle: Nadace Karla Janečka i letos ocenila dobrosrdečné a nezištné skutky

Rybičky umím nakrmit i na dálku, říká šéf společnosti Etnetera Petr Votoček

Při své první performanci jsem se začal dusit, jenže ne smíchy, a už mi to zůstalo, říká antropolog David Doubek alias hudebník Ventolin

Sním o vlastním bunkru, říká ředitelka společnosti Synlab Kateřina Bílly Danyšová, která při pátrání po předcích objevila lásku k historii a hrdinství

Neumím sedět a nic nedělat, říká Renata Moravcová, která lidem přibližuje svět nevidomých. Za konání nezištných skutků získala ocenění

Lidé mají zkaženou chuť levnými pálenkami. Čeští a moravští destilatéři ale dokazují, že není slivovice jako slivovice a i kořalka dokáže být na úrovni

Inkoustové pero je vizitkou každého úspěšného muže, říká obchodní ředitel holdingu Winning Group Ondřej Blaho

Ačkoliv přibývá malých palíren, kořalky nejsou pitím pro střední proud. To chceme změnit, říkají autoři projektu Lihovárek.cz

1 - 20 / 382
reklama