reklama

Chytré "hračky" vedou běžce k výkonům, mohou je i chránit

Čtěte více: běh | technologie | aplikace
  • Technologie pomáhají běžcům začít i vytrvat.
  • Nejlevnější pomůcky přijdou už na 700 korun, nejdražší na více než 10 tisíc.
  • Mobilní aplikace toho zvládnou hodně i zcela zdarma, placené nabídnou více.
Sluchátka, která využívají přenos zvuku prostřednictvím kostí, nabízí v podstatě jediná značka: AfterShokz. Kvalita zvuku má daleko ke špičce, ale to v tomto případě není primární vlastností. Sluchátka, která využívají přenos zvuku prostřednictvím kostí, nabízí v podstatě jediná značka: AfterShokz. Kvalita zvuku má daleko ke špičce, ale to v tomto případě není primární vlastností. Foto: archiv firmy

Už někdy před 10 lety se ozývali běžečtí puristé a volali po návratu k přirozenému běhání. Bez stopek, sluchátek na uších, bez sporttesterů a hrudních pásů. Volali brzy, ale marně. Technologie dříve dostupné jen vrcholovým sportovcům nebo zapáleným amatérům si dnes může dovolit skoro každý a nabídka roste každý měsíc.

Už nyní představují sportovní technologie trh s hodnotou několika miliard dolarů a očekává se jeho růst. Apple například oznámil meziroční zdvojnásobení prodejů svých chytrých hodinek. Vedle čistě technologických firem těží ze zájmu běžců o nové "hračky" i zavedené značky. Například v kategorii chytrých hodinek prodává víc zařízení než Apple nebo Samsung americký Garmin, který sporttestery vyrábí už 14 let.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Otakar Schön
Přeposlat
Diskuse

Tuzemák obsahuje rakovinotvornou látku, odborníci řeší, jak moc je nebezpečná. V případě zákazu by chtělo Česko u EU výjimku

Omlouvám se zničeným firmám, řekl ministr Pilný. Na odvolání šéfa finanční správy se ale zatím necítí

Mexiko zasáhlo další silné zemětřesení. Pohroma si vyžádala přes dvě stě mrtvých a srovnala se zemí desítky budov

Lidl zpřístupnil svůj e-shop všem. Zboží se na internetu objeví o týden dříve než v kamenných prodejnách

Školní kuchařky a další nepedagogické pracovníky "ošidili", slíbený vyšší plat mnozí dostanou později

reklama