Sociální sítě mění svou tvář. Potvrzuje to téměř současná úprava designu Facebooku a služby Google Plus, dvou největších sociálních sítí na světě. Facebook i Google chtějí udržet uživatele díky výraznější grafice a většímu prostoru pro obrázky. Facebook se navíc snaží získat více peněz od inzerentů viditelnější a interaktivnější reklamou.

Mark Zuckerberg při představení novinek přirovnal Facebook k osobním novinám, které mají stránku s hlavními zprávami dne a dalšími rubrikami. Design hlavní stránky Facebooku připomíná Google+ (zejména mobilní verzi), s většími obrázky příspěvků přes většinu stránky oproti současným 40 procentům.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se