reklama
procne 1

Krug pro rok 2017: Šampaňské jako houbová omeleta

Charitativní dražba magazínu proč ne?! vynesla více než 1,5 milionu. Peníze pomohou matkám v azylových domech

Chlap by měl pořád vypadat jako chlap, říká našlápnutý návrhář Lukáš Macháček

Vrcholem pánské módy v Česku je oblek šitý na míru, říká návrhář Jan Pokorný

Mistr švec Radek Zachariáš nesnáší masovost. Automaticky získá odpor k věcem, co druzí musí mít

Změnili se nám hlavně zákazníci. V každé branži přijde nová etapa, popisuje vývoj firmy Ladislav Blažek

Nezajímají nás trendy. Chceme, aby náš oblek byl nadčasový, říká šéf značky Le Premier Jakub Lohniský

Denim Heads nabízí kalhoty z Japonska i ze Skandinávie. Džíny jsou jako pivo, říká majitel obchodu Stanislav Procházka

Zdeněk Hartl šil pro šlechtice i prezidenty. Noví klienti pořád potřebují vychovávat, říká

V Žilka Optik Studio pořídíte i brýle vyrobené ve 3D tiskárně. Brýle jsou jako váš další orgán, říká majitel Filip Žilka

Sako z betonu? Žádný problém. Mirka Horká se věnuje pánské módě a nebojí se experimentovat

Doplňky a batohy své značky Promise Clothing vyrábí Lukáš Váňa doma na Vinohradech. Inspiruje se hlavně přírodou

Podle oblečení mě ženy mají za pojišťováka, říká Pavel Králíček. Košile jeho značky se jmenují Masaryk, Křižík nebo Beneš

Petr Gürth a Robert Glos žijí kšiltovkami. Jejich streetartový obchod Snapbacks má ke konzervativní módě daleko

Josef Huška se učil v barber shopech po celém světě. Na nic si nehrajeme, říká o svém holešovickém holičství

Berte vůně jako svůj šatník, říká zakladatel Ingredients Jakub Kopčák. Jeho obchod představuje svět výběrových parfémů

Společnost

Já jsem showbyznys, tvrdí newyorský klenotník hvězd Jacob Arabo

Debut Gallery prodává šperky, které umějí vyprávět

Tatínek vykrmil a prodal býka, aby mi koupil první hodinky, říká Bechyně

1 - 20 / 79
reklama