reklama

VŠE o... stárnoucí populaci a marketingu

Čtěte více: populace | stárnutí | marketing
  • Čeští marketéři si uvědomují, jak moc se senioři podílejí na obratu jejich firem.
  • Nicméně specifická marketingová komunikace i nabídka, pokud nepočítáme obory zabývající se zdravím, chybí nebo jsou nepromyšlené a ignorují potenciál výrazné nestejnorodosti skupiny seniorů.

První světové shromáždění OSN o problematice stárnutí, jež se konalo ve Vídni již v roce 1982, přijalo Mezinárodní akční plán zahrnující opatření pouze v souvislosti s vyspělými zeměmi. O dvacet let později v Madridu už byl tento akční plán formulován jako dokument pro řešení celosvětového problému šířícího se ještě výrazněji v rozvojových zemích.

Stárnutí populace se vyznačuje mimo jiné měnící se skladbou věkové struktury obyvatelstva, charakterizovanou růstem poproduktivní a snižováním dětské složky populace, současným poklesem úmrtnosti, zvyšováním věku prvorodiček, prodlužováním délky života či zvyšováním životního standardu obyvatel.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Oldřich Vávra, Marcela Zamazalová
Přeposlat

Zeman přijíždí do Jihomoravského kraje. Část zastupitelů ho bojkotuje, před krajským úřadem protestují lidé

Finanční správu nemůžu úkolovat, ale budu sledovat, jak kontroluje dluhopisy, říká nový ministr financí Ivan Pilný v on-line rozhovoru

Největší vesnice světa. V Ugandském uprchlickém sídlišti Bidi Bidi přežívá čtvrt milionu lidí

Země jako Česko měly pravdu. Uprchlické kvóty neměly smysl, říká bývalý německý ministr

Právnička, která tři roky trávila nadřízenou projímadlem, půjde na stejnou dobu do vězení. Podle soudu neprojevila lítost

reklama