reklama

Příběh je oregano a katův šleh českého marketingu a žurnalistiky

Názory
Čtěte více: marketing | copywriting
  • Podobně jako na oregano v jídle dnes narazíte na "příběh" v marketingu na každém kroku.
  • Když nestačí ani superlativ běžných přídavných jmen, je to ingredience, po které marketéři automaticky sáhnou.
  • Příště prosím potraviny od příběhu důkladně očistit, píše Martin Malý.
Martin Malý. Martin Malý. Foto: HN - Jan Rasch

Povím vám příběh o oreganu. Tedy vlastně ne, to by nevzbudilo ta správná očekávání. Poslyšte tedy příběh oregana!

Nevím jak u vás, ale u nás se oregano, co jako dítě pamatuju, nepoužívalo. Ani babička, ani máma ho do žádného jídla nedávaly a ani si nepamatuju, že by se o něm kdy mluvilo. O mnoho let později mě překvapilo, že je to koření, co v Čechách rostlo od nepaměti pod názvem dobromysl.

Tím spíš mi vrtalo hlavou, že se u nás nepoužívalo do jídel, protože jinak babička měla na zahrádce leccos, a taky to hojně do jídel dávala.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Martin Malý
Přeposlat
Diskuse

Do Prahy přichází čínský start-up na sdílení kol ofo. Začneme se 300 koly, která se sama zamknou, říká muž, který firmu přivedl

Češi nebyli vždy chudáky Evropy. Podívejte se do dob, kdy se ekonomicky vyrovnali Norům, Rakušanům a válcovali Finy

Daňoví úředníci neustáli tlak politiků, když začali plošně prověřovat korunové dluhopisy, říká bývalá Babišova náměstkyně Hornochová

Byla to blamáž, Liglass nikdy nepostavil ani vodní mlýn, natož elektrárnu, rozčilují se kyrgyzští poslanci a žádají, aby padaly hlavy

Su Ťij přijede do Prahy. V době, kdy ji svět kritizuje za masakry a vyhánění barmských Rohingů, ji pozval Sobotka

reklama