reklama

Příběh je oregano a katův šleh českého marketingu a žurnalistiky

Názory
Čtěte více: marketing | copywriting
  • Podobně jako na oregano v jídle dnes narazíte na "příběh" v marketingu na každém kroku.
  • Když nestačí ani superlativ běžných přídavných jmen, je to ingredience, po které marketéři automaticky sáhnou.
  • Příště prosím potraviny od příběhu důkladně očistit, píše Martin Malý.
Martin Malý Martin Malý Foto: HN - Jan Rasch

Povím vám příběh o oreganu. Tedy vlastně ne, to by nevzbudilo ta správná očekávání. Poslyšte tedy příběh oregana!

Nevím jak u vás, ale u nás se oregano, co jako dítě pamatuju, nepoužívalo. Ani babička, ani máma ho do žádného jídla nedávaly a ani si nepamatuju, že by se o něm kdy mluvilo. O mnoho let později mě překvapilo, že je to koření, co v Čechách rostlo od nepaměti pod názvem dobromysl.

Tím spíš mi vrtalo hlavou, že se u nás nepoužívalo do jídel, protože jinak babička měla na zahrádce leccos, a taky to hojně do jídel dávala.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Martin Malý
Přeposlat

Zrušení rozsudku nad Davidem Rathem je velmi zvláští, říká Lenka Bradáčová. Je přesvědčená, že odvedla precizní práci

Rusko brání naše tradiční hodnoty, myslí si čtvrtina Čechů. Většina by si Kreml přála jako garanta bezpečí, ukázal průzkum

Babiš návrh rozpočtu zpracoval kvalitně, ale chybí v něm priority, myslí si nový ministr financí Pilný

Konec legrácek, začíná kampaň, říká staronový šéf lidovců Bělobrádek po tom, co mu sjezd schválil koalici se Starosty

Ivana Zemanová: Manžela budu následovat bez ohledu na jeho funkci

reklama