reklama

Příběh je oregano a katův šleh českého marketingu a žurnalistiky

Názory
Čtěte více: marketing | copywriting
  • Podobně jako na oregano v jídle dnes narazíte na "příběh" v marketingu na každém kroku.
  • Když nestačí ani superlativ běžných přídavných jmen, je to ingredience, po které marketéři automaticky sáhnou.
  • Příště prosím potraviny od příběhu důkladně očistit, píše Martin Malý.
Martin Malý. Martin Malý. Foto: HN - Jan Rasch

Povím vám příběh o oreganu. Tedy vlastně ne, to by nevzbudilo ta správná očekávání. Poslyšte tedy příběh oregana!

Nevím jak u vás, ale u nás se oregano, co jako dítě pamatuju, nepoužívalo. Ani babička, ani máma ho do žádného jídla nedávaly a ani si nepamatuju, že by se o něm kdy mluvilo. O mnoho let později mě překvapilo, že je to koření, co v Čechách rostlo od nepaměti pod názvem dobromysl.

Tím spíš mi vrtalo hlavou, že se u nás nepoužívalo do jídel, protože jinak babička měla na zahrádce leccos, a taky to hojně do jídel dávala.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Martin Malý
Přeposlat

Trhovci hledají, jak obejít EET. Na "polidštění" evidence existují i legální cesty

Dělám byznys, abych si pak mohl hrát, říká obchodník s auty Veselý, který si pořídil palác na Hradčanech a tankodrom

Volný čas má pro uchazeče mnohem větší význam než dříve. Musíme se tomu přizpůsobit, říká šéf české KPMG Halíček

Diář HN: Evropská komise chce přitvrdit proti Polsku a poslanci vyslechnou Babiše s Přibilem

Hra Luďka Mádla: Záhada ztracené generace

reklama