reklama

Příběh je oregano a katův šleh českého marketingu a žurnalistiky

Názory
Čtěte více: marketing | copywriting
  • Podobně jako na oregano v jídle dnes narazíte na "příběh" v marketingu na každém kroku.
  • Když nestačí ani superlativ běžných přídavných jmen, je to ingredience, po které marketéři automaticky sáhnou.
  • Příště prosím potraviny od příběhu důkladně očistit, píše Martin Malý.
Martin Malý. Martin Malý. Foto: HN - Jan Rasch

Povím vám příběh o oreganu. Tedy vlastně ne, to by nevzbudilo ta správná očekávání. Poslyšte tedy příběh oregana!

Nevím jak u vás, ale u nás se oregano, co jako dítě pamatuju, nepoužívalo. Ani babička, ani máma ho do žádného jídla nedávaly a ani si nepamatuju, že by se o něm kdy mluvilo. O mnoho let později mě překvapilo, že je to koření, co v Čechách rostlo od nepaměti pod názvem dobromysl.

Tím spíš mi vrtalo hlavou, že se u nás nepoužívalo do jídel, protože jinak babička měla na zahrádce leccos, a taky to hojně do jídel dávala.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Martin Malý
Přeposlat
Diskuse

Babiš dal ve sněmovně dohromady většinu s komunisty a SPD. Do vlády ale chce občanské demokraty

O post prezidenta se utkají Drahoš se Zemanem, Topolánka lidé nechtějí, ukázal nový průzkum

Nablýskané trable: Elon Musk představením nových elektrovozů jen zakrývá problémy Tesly

Mimochodem Davida Klimeše: Rok, kdy se demokraté rozhodli prohrát ve velkém stylu

Až 70 % Čechů platí za tarify podpultové ceny. Jak získat výhodnější podmínky, operátoři tají

reklama