reklama

VŠE o... pohledu voliče na volební slogany o daních

Čtěte více: daně | volby | ČSSD | politické strany
  • Pro voliče je velmi těžké zorientovat se v předvolebních slibech a sloganech politických stran a seskupení.
  • Jako příklad lze použít polemiku nad částí prezentovaného návrhu ČSSD.
  • Voličům je podsouváno, že se jedná o návrat do období před zavedením rovné daně, tedy před rok 2008.

Pro voliče je velmi těžké zorientovat se v předvolebních slibech a sloganech politických stran a seskupení. V oblasti rozpočtového hospodaření jsou mu prezentovány jen útržky bez provázanosti na celkové nastavení daní na straně jedné a veřejných výdajů na straně druhé. Natož aby se někdo zdržoval tím, vysvětlovat dopady navrhovaných změn na příjmové straně na stranu výdajovou a obráceně.

Jako příklad lze použít polemiku nad částí prezentovaného návrhu ČSSD. Pro zdaňování příjmů fyzických osob byly k prezentaci vybrány jen změny nominální sazby daně z příjmů fyzických osob. Voliči je podsouváno, že se jedná o návrat do období před zavedením rovné daně, tedy před rok 2008.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Alena Vančurová
Přeposlat
Diskuse

Drahoš má největší podporu u voličů, kteří ho znají, ukázal průzkum agentury STEM/MARK. Nejhůře v něm dopadl Topolánek

Posilování koruny se zastavilo. Česká měna je nejslabší za posledních šest týdnů, o dalším osudu rozhodne verdikt ČNB

Deset milionů zákazníků nemělo přístup ke svým bitcoinovým účtům. Investory trápí rychlé výkyvy ceny a útoky hackerů

Walt Disney kupuje filmová a televizní studia 21st Century Fox. Jejich cena se blíží českému státnímu rozpočtu

Nejsem Marek Dalík a jsem slušný, rovný člověk, říká expremiér a prezidentský kandidát Mirek Topolánek

reklama