reklama

VŠE o... pohledu voliče na volební slogany o daních

Čtěte více: daně | volby | ČSSD | politické strany
  • Pro voliče je velmi těžké zorientovat se v předvolebních slibech a sloganech politických stran a seskupení.
  • Jako příklad lze použít polemiku nad částí prezentovaného návrhu ČSSD.
  • Voličům je podsouváno, že se jedná o návrat do období před zavedením rovné daně, tedy před rok 2008.

Pro voliče je velmi těžké zorientovat se v předvolebních slibech a sloganech politických stran a seskupení. V oblasti rozpočtového hospodaření jsou mu prezentovány jen útržky bez provázanosti na celkové nastavení daní na straně jedné a veřejných výdajů na straně druhé. Natož aby se někdo zdržoval tím, vysvětlovat dopady navrhovaných změn na příjmové straně na stranu výdajovou a obráceně.

Jako příklad lze použít polemiku nad částí prezentovaného návrhu ČSSD. Pro zdaňování příjmů fyzických osob byly k prezentaci vybrány jen změny nominální sazby daně z příjmů fyzických osob. Voliči je podsouváno, že se jedná o návrat do období před zavedením rovné daně, tedy před rok 2008.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Alena Vančurová
Přeposlat

V Česku probíhá výprodej obchodních domů. Jen za poslední týden změnila vlastníka tři centra

Vinou Googlu jsem bez práce. Vymažte lživou informaci, že jsem dlužník, žádá bývalý bankéř a chce milionové odškodné

Otázky a odpovědi: Ekonomika ohromila silným růstem, Česko patří k premiantům celé EU

Libra stojí po brexitu méně než třicet korun. Přišel čas vyrazit do Británie na dovolenou nebo jazykový pobyt

Praha bude koordinovat projekty z jednoho místa. Inspirovala se v zahraničí, ušetří to prý miliardy

reklama