reklama

VŠE o... pohledu voliče na volební slogany o daních

Čtěte více: daně | volby | ČSSD | politické strany
  • Pro voliče je velmi těžké zorientovat se v předvolebních slibech a sloganech politických stran a seskupení.
  • Jako příklad lze použít polemiku nad částí prezentovaného návrhu ČSSD.
  • Voličům je podsouváno, že se jedná o návrat do období před zavedením rovné daně, tedy před rok 2008.

Pro voliče je velmi těžké zorientovat se v předvolebních slibech a sloganech politických stran a seskupení. V oblasti rozpočtového hospodaření jsou mu prezentovány jen útržky bez provázanosti na celkové nastavení daní na straně jedné a veřejných výdajů na straně druhé. Natož aby se někdo zdržoval tím, vysvětlovat dopady navrhovaných změn na příjmové straně na stranu výdajovou a obráceně.

Jako příklad lze použít polemiku nad částí prezentovaného návrhu ČSSD. Pro zdaňování příjmů fyzických osob byly k prezentaci vybrány jen změny nominální sazby daně z příjmů fyzických osob. Voliči je podsouváno, že se jedná o návrat do období před zavedením rovné daně, tedy před rok 2008.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Alena Vančurová
Přeposlat

Operátoři reagují na kritiku, zvyšují množství dat, ale nezlevňují. Prohlédněte si nejvýhodnější nabídky

Poslanci omezili přístup ekologických spolků do stavebního řízení, rychlejší vyvlastňování však nepřijde

Kyberútok ochromil Ukrajinu i velké firmy. Zasáhl také Česko, potíže měl i Home Credit

Zeman na česko-rakouském fóru s rakouským prezidentem nebude. Musí prý vyřídit e-maily

Petice tísíců učitelů proti kariérnímu řádu zabrala. Poslanci už začali měnit názor

reklama