reklama

VŠE o... stárnoucí populaci a marketingu

Čtěte více: populace | stárnutí | marketing
  • Čeští marketéři si uvědomují, jak moc se senioři podílejí na obratu jejich firem.
  • Nicméně specifická marketingová komunikace i nabídka, pokud nepočítáme obory zabývající se zdravím, chybí nebo jsou nepromyšlené a ignorují potenciál výrazné nestejnorodosti skupiny seniorů.

První světové shromáždění OSN o problematice stárnutí, jež se konalo ve Vídni již v roce 1982, přijalo Mezinárodní akční plán zahrnující opatření pouze v souvislosti s vyspělými zeměmi. O dvacet let později v Madridu už byl tento akční plán formulován jako dokument pro řešení celosvětového problému šířícího se ještě výrazněji v rozvojových zemích.

Stárnutí populace se vyznačuje mimo jiné měnící se skladbou věkové struktury obyvatelstva, charakterizovanou růstem poproduktivní a snižováním dětské složky populace, současným poklesem úmrtnosti, zvyšováním věku prvorodiček, prodlužováním délky života či zvyšováním životního standardu obyvatel.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Oldřich Vávra, Marcela Zamazalová
Přeposlat
Diskuse

Živě: Merkelová počtvrté zvítězila a zůstane v čele vlády. Koalici nejspíš složí se Zelenými a FDP, sociální demokraté chtějí do opozice

Na tváři Merkelové zůstal úsměv

Neschopni absorbovat. Češi opět zjišťují, že smysluplné využití evropských peněz je nad jejich síly

Rath neuspěl se stížností na domnělou podjatost soudců. Kauza je ale extrémně medializovaná, uznal ÚS

Českých dispečerů si zahraniční aerolinky cení. Řízení leteckého provozu míří k dalšímu dobrému výsledku

reklama