reklama

VŠE o... stárnoucí populaci a marketingu

Čtěte více: populace | stárnutí | marketing
  • Čeští marketéři si uvědomují, jak moc se senioři podílejí na obratu jejich firem.
  • Nicméně specifická marketingová komunikace i nabídka, pokud nepočítáme obory zabývající se zdravím, chybí nebo jsou nepromyšlené a ignorují potenciál výrazné nestejnorodosti skupiny seniorů.

První světové shromáždění OSN o problematice stárnutí, jež se konalo ve Vídni již v roce 1982, přijalo Mezinárodní akční plán zahrnující opatření pouze v souvislosti s vyspělými zeměmi. O dvacet let později v Madridu už byl tento akční plán formulován jako dokument pro řešení celosvětového problému šířícího se ještě výrazněji v rozvojových zemích.

Stárnutí populace se vyznačuje mimo jiné měnící se skladbou věkové struktury obyvatelstva, charakterizovanou růstem poproduktivní a snižováním dětské složky populace, současným poklesem úmrtnosti, zvyšováním věku prvorodiček, prodlužováním délky života či zvyšováním životního standardu obyvatel.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Oldřich Vávra, Marcela Zamazalová
Přeposlat

Česko je pro módu nejtěžší trh, tvrdí Ladislav Trpák, jehož Zoot utržil na prodeji oblečení přes 700 milionů

V Kunovicích spouští "chytrou" výrobu pro Audi či BMW. Obrábění je zde plně automatizované

Polský prezident Duda prý objevil v zákoně o nejvyšším soudu nepřesnosti. Protesty pokračují třetím dnem

Toyota plánuje masovou výrobu elektromobilů v Číně, píše japonský tisk

Nové protiruské sankce by mohly ohrozit plynovod Nordstream. USA se musí poradit s Evropou, varuje Brusel

reklama