reklama

Naše trendy televize

  • Dosavadní ředitel Petr Dvořák předělal zásadním způsobem Českou televizi.
  • Je zábavná, kopíruje oblíbené trendy, sází na mainstream, nostalgii, ale hlavně nic neriskuje.
  • Volba nového šéfa ČT by měla odpovědět na otázku, zda chce společnost tento způsob "zobrazování reality" změnit.
Šéfredaktor ČRo Vltava Petr Fischer. Šéfredaktor ČRo Vltava Petr Fischer. Foto: HN - Matej Slávik

Volba generálního ředitele České televize proběhne už za týden, přesto dosud nezaznělo, kam se televize za posledních šest let posunula. Přesněji: nikdo se neobtěžoval s analýzou, co z ČT za šest let udělal dosavadní ředitel Petr Dvořák, který se dle očekávání popere o ředitelské křeslo i příští týden.

Jistě, taková relevantní analýza by si žádala větší prostor, několikanásobně větší, než je kousek stránky pro pravidelný sloupek. Něco se ale udělat dá, už proto, že v takové analýze jde spíše o vystižení podstatných směrů než o konkrétní výčet plusů a minusů v původní tvorbě, (ne)závislosti zpravodajství a rozpočtové kázni.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Petr Fischer
Přeposlat

Koruna posiluje rychleji než se čekalo, potraviny i nemovitostí zdražují. ČNB nebude se zvýšením sazeb otálet, říkají analytici

Konec čínského eldoráda: Objem čínských investic v Evropě klesl oproti loňsku na třetinu

Češi na rozdíl od Švýcarů zvládli intervence na jedničku, říká šéf Saxo Bank, která bude z Prahy řídit byznys ve 28 zemích

Microsoftu vzrostl zisk o 40 procent, jeho akcie jsou na historickém maximu. Těžil ze zájmu o cloudové služby

Nový kancléř sněmovny Morávek slíbil, že vrátí odměny, které protiprávně získal za členství v dozorčích radách

reklama