reklama

Naše trendy televize

  • Dosavadní ředitel Petr Dvořák předělal zásadním způsobem Českou televizi.
  • Je zábavná, kopíruje oblíbené trendy, sází na mainstream, nostalgii, ale hlavně nic neriskuje.
  • Volba nového šéfa ČT by měla odpovědět na otázku, zda chce společnost tento způsob "zobrazování reality" změnit.
Šéfredaktor ČRo Vltava Petr Fischer. Šéfredaktor ČRo Vltava Petr Fischer. Foto: HN - Matej Slávik

Volba generálního ředitele České televize proběhne už za týden, přesto dosud nezaznělo, kam se televize za posledních šest let posunula. Přesněji: nikdo se neobtěžoval s analýzou, co z ČT za šest let udělal dosavadní ředitel Petr Dvořák, který se dle očekávání popere o ředitelské křeslo i příští týden.

Jistě, taková relevantní analýza by si žádala větší prostor, několikanásobně větší, než je kousek stránky pro pravidelný sloupek. Něco se ale udělat dá, už proto, že v takové analýze jde spíše o vystižení podstatných směrů než o konkrétní výčet plusů a minusů v původní tvorbě, (ne)závislosti zpravodajství a rozpočtové kázni.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Petr Fischer
Přeposlat
Diskuse

Babiš dal ve sněmovně dohromady většinu s komunisty a SPD. Do vlády ale chce občanské demokraty

O post prezidenta se utkají Drahoš se Zemanem, Topolánka lidé nechtějí, ukázal nový průzkum

Nablýskané trable: Elon Musk představením nových elektrovozů jen zakrývá problémy Tesly

Mimochodem Davida Klimeše: Rok, kdy se demokraté rozhodli prohrát ve velkém stylu

Až 70 % Čechů platí za tarify podpultové ceny. Jak získat výhodnější podmínky, operátoři tají

reklama