reklama

Naše trendy televize

  • Dosavadní ředitel Petr Dvořák předělal zásadním způsobem Českou televizi.
  • Je zábavná, kopíruje oblíbené trendy, sází na mainstream, nostalgii, ale hlavně nic neriskuje.
  • Volba nového šéfa ČT by měla odpovědět na otázku, zda chce společnost tento způsob "zobrazování reality" změnit.
Šéfredaktor ČRo Vltava Petr Fischer Šéfredaktor ČRo Vltava Petr Fischer Foto: HN - Matej Slávik

Volba generálního ředitele České televize proběhne už za týden, přesto dosud nezaznělo, kam se televize za posledních šest let posunula. Přesněji: nikdo se neobtěžoval s analýzou, co z ČT za šest let udělal dosavadní ředitel Petr Dvořák, který se dle očekávání popere o ředitelské křeslo i příští týden.

Jistě, taková relevantní analýza by si žádala větší prostor, několikanásobně větší, než je kousek stránky pro pravidelný sloupek. Něco se ale udělat dá, už proto, že v takové analýze jde spíše o vystižení podstatných směrů než o konkrétní výčet plusů a minusů v původní tvorbě, (ne)závislosti zpravodajství a rozpočtové kázni.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Petr Fischer
Přeposlat

Zeman přijíždí do Jihomoravského kraje. Část zastupitelů ho bojkotuje, před krajským úřadem protestují lidé

Finanční správu nemůžu úkolovat, ale budu sledovat, jak kontroluje dluhopisy, říká nový ministr financí Ivan Pilný v on-line rozhovoru

Největší vesnice světa. V Ugandském uprchlickém sídlišti Bidi Bidi přežívá čtvrt milionu lidí

Země jako Česko měly pravdu. Uprchlické kvóty neměly smysl, říká bývalý německý ministr

Právnička, která tři roky trávila nadřízenou projímadlem, půjde na stejnou dobu do vězení. Podle soudu neprojevila lítost

reklama