reklama

Naše trendy televize

  • Dosavadní ředitel Petr Dvořák předělal zásadním způsobem Českou televizi.
  • Je zábavná, kopíruje oblíbené trendy, sází na mainstream, nostalgii, ale hlavně nic neriskuje.
  • Volba nového šéfa ČT by měla odpovědět na otázku, zda chce společnost tento způsob "zobrazování reality" změnit.
Šéfredaktor ČRo Vltava Petr Fischer. Šéfredaktor ČRo Vltava Petr Fischer. Foto: HN - Matej Slávik

Volba generálního ředitele České televize proběhne už za týden, přesto dosud nezaznělo, kam se televize za posledních šest let posunula. Přesněji: nikdo se neobtěžoval s analýzou, co z ČT za šest let udělal dosavadní ředitel Petr Dvořák, který se dle očekávání popere o ředitelské křeslo i příští týden.

Jistě, taková relevantní analýza by si žádala větší prostor, několikanásobně větší, než je kousek stránky pro pravidelný sloupek. Něco se ale udělat dá, už proto, že v takové analýze jde spíše o vystižení podstatných směrů než o konkrétní výčet plusů a minusů v původní tvorbě, (ne)závislosti zpravodajství a rozpočtové kázni.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Petr Fischer
Přeposlat
Diskuse

Režim KLDR je zvrácený. Pokud nás bude ohrožovat, nezbude nám než Severní Koreu zcela zničit, prohlásil Trump v OSN

Do Prahy přichází čínský start-up na sdílení kol ofo. Začneme se 300 koly, která se sama zamknou, říká muž, který firmu přivedl

Češi bývali i premianty Evropy. Podívejte se do dob, kdy se ekonomicky vyrovnali Norům, Rakušanům a válcovali Finy

České automobilky letos vyrobily 940 tisíc osobních aut, o 5,7 procenta více než loni. Méně vozů vyprodukovala jen kolínská TPCA

Daňoví úředníci neustáli tlak politiků, když začali plošně prověřovat korunové dluhopisy, říká bývalá Babišova náměstkyně Hornochová

reklama