Prodeje zboží mohou růst, stagnovat a ve statistikách jsou i období, kdy lidé nákupy oproti předchozímu roku omezili. Banalita. Jako samozřejmost ale naopak vnímáme neustávající růst prodejů po internetu. Ty nejenže rostou, dlouhé roky přímo pádí. Dvouciferné zvýšení tržeb za sektor je samozřejmostí, typický je růst prodejů nejméně o pětinu. A v dohledu není nic, co by mohlo e-shopový boom zastavit.

Neplatí to jen při pohledu na obor jako celek. Je prakticky nemožné najít špatně naladěného manažera internetového obchodu, neřkuli majitele. Největší pesimisté, a těch je zhruba desetina, se bojí, že letos prodají stejně jako loni. O dost víc je těch, kdo čekají bouřlivý růst o 40 a víc procent. Češi si prostě nakupování po internetu oblíbili a zkouší to s dalším a dalším zbožím.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se