reklama

Je to slušnej chlap, poslal peníze na nemocné děcko, to by Kalousek neudělal!

Názory
  • To se takhle protnou dvě věci.
  • Ministr financí Babiš má mrzení ohledně ne zcela křišťálově čistých finančních operací.
  • V tutéž dobu řeší nešťastní rodiče devítiměsíční Niny situaci, jak zaplatit hospitalizaci, která vyjde na milion a čtvrt. Babiš pošle na jejich veřejnou sbírku milion.
  • Že to je průhledné jako prázdný půllitr? Ale tak už to na světě chodí.
Martin Malý Martin Malý Foto: HN - Jan Rasch

To se takhle potkají dvě věci najednou.

Ministr a miliardář Babiš má nějaké mrzení ohledně nějakých ne zcela křišťálově čistých finančních operací, a notně si v tom šlape.

Novinářům vyhrožuje, píše stížnosti jejich nadřízenému (včetně echt zupáckého "doufám, že z toho vyvodíte pro konkrétní novináře osobní postih"), dělá bububu na vlastní novináře, veřejně pohrdá demokratickými postupy a orgány ("já se nezodpovídám Kalouskovi")...

Zkrátka se chová jako podnikatelský šíbr z 90. let, ovšem na druhou stranu mu sbor PR poradců souběžně hlásí, že by mohla obliba klesnout.

I přesto, že to v očích elektorátu nandal těm šíbrům a opravdu pracuje.

Tak se Babiš vypraví do Otázek VM, tam devětadvacetkrát řekne "Kalousek" a nakonec s takovým tím výrazem, co má číšník přistižený při připisování piv na účtenku, prohlásí, že tak teda dobře, že nic špatného neudělal, ale že teda jako dá ty peníze na charitu.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Martin Malý
Přeposlat

Za šest let od start-upu k miliardám. Zakladatel české firmy Apiary popisuje cestu pod křídla amerického Oraclu

Prodeje nových bytů nejvíce rostou v Plzni. V Praze ani Brně nejsou k mání

Průměrný plat státního zaměstnance loni vzrostl na 28 393 korun. Letos by se měl opět zvýšit

Muž s tykadlem: Svéráznému kyborgovi umožňuje zařízení zabudované v mozku slyšet barvy

Zájem o Coca-Colu ve světě klesá, lidé myslí více na zdraví. Češi jsou ale pozadu

reklama