Sport v dnešní době už dávno není jen koníčkem a volnočasovou aktivitou, stává se z něj byznys jako každý jiný. Točí se v něm čím dál tím větší suma peněz, sportovci svádějí boj nejen na sportovištích, ale také mimo ně. Snaží se nalákat sponzory na svou stranu, aby získali alespoň nějakou konkurenční výhodu nad svými protivníky.

Svým způsobem jsou profesionální sportovci drobní podnikatelé. Jsou odmalička cílevědomí, pracují na sobě a budují si svou značku. Sportovní prostředí potřebuje ke svému fungování sponzory, ti na oplátku žádají zviditelnění, které jim nabízí média. Nebýt profesionalizace a množství sportovních událostí, nevznikl by sportovní kanál veřejnoprávní televize slavící v roce 2016 deset let své existence. Kde je ale hranice drobného podnikání a velkého byznysu?

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se