Francouzská módní značka Lacoste loni poprvé ve své historii překročila v tržbách hranici dvou miliard eur. Meziroční nárůst o pět procent je podle jejího generálního ředitele Thierryho Guiberta jedním z prvních dokladů úspěšnosti nově nastavené strategie práce se značkou s krokodýlem ve znaku. Guibert, který je ve stávající funkci dva roky, pak v rozhovoru pro HN při příležitosti slavnostního otevření rekonstruované prodejny značky v Praze Na Příkopě odtajnil některé další plány.

"V květnu světu představíme nového ambasadora naší značky. Půjde o tenistu z top 4 světového žebříčku, který je ze země, která má relativně blízko k Česku," uvedl Guibert. Tím nepřímo potvrdil dřívější spekulace o tom, že Lacoste se stane novým sponzorem Novaka Djokoviče. Někdejší světové jedničce, nyní dvojce, vyprší v květnu smlouva se stávajícím dodavatelem oblečení, japonskou značkou Uniqlo, jejíž hodnota se v přepočtu odhaduje na 200 milionů korun ročně. Lacoste je zároveň partnerem French Open, které se koná na přelomu května a června, kde bude Djokovič obhajovat loňský triumf. "Že jde konkrétně o něj, ale zatím prozradit nemůžu, musíte si počkat," dodal Guibert.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se