reklama

V luxusní londýnské čtvrti vyrostla plovárna v obchodním domě. Je dílem slovenské fotografky a módní kampaní

proč ne?!
Čtěte více: móda | Londýn
  • Výkladní skříň londýnského obchodního domu Fenwick se proměnila ve veřejnou plovárnu.
  • Scenérie odkazuje na letní kampaň, kterou nafotila slovenská fotografka Mária Švarbová pro značku Nehera.
Plovárna v Mayfair Plovárna v Mayfair Foto: Mária Švarbová

Když půjdete po londýnské New Bond Street a zahlédnete nápis ve slovenštině, nedivte se a hlavně se neděste. Opravdu jste toho v trendy barech nejluxusnější čtvrti Mayfair nevypili přes míru. Největší výkladní skříň obchodního domu Fenwick se proměnila ve veřejnou plovárnu tak, jak si je pamatujeme z dob socialismu. Strohé bílé a modré kachličky, dřevěná lavička, starý věšák. Na skokanských můstcích stojí figuríny v asymetrických černých šatech, černobílé sukni a červenobílém topu a nad nimi rudý nápis Zákaz skákať!

Celá scenérie odkazuje na letní kampaň, kterou nafotila slovenská fotografka Mária Švarbová pro značku Nehera. O té se v posledním roce hodně mluví, zejména na mezinárodní módní scéně. Modely, které navrhuje francouzský designér Samuel Drira a nosí elegantní dámy jako Francouzky Marion Cottilardová a Isabelle Huppertová, se objevují na stránkách Vogue, Dazed, W i v pochvalných recenzích americké módní kritičky Cathy Horynové. Anglický obchodní dům Fenwick momentálně hostí první britský pop-up slovenské značky, jejíž historie sahá až do 30. let minulého století.

Jan Nehera ji založil s jasným cílem − nabídnout vysoce kvalitní, stylové a zároveň praktické oblečení. Svého času jste si Neheru mohli koupit ve více než 130 obchodech po celé Evropě a také ve Spojených státech i na africkém kontinentu. Na někdejší proslulost začala bratislavská značka navazovat před třemi lety. Už po roce své obnovené činnosti se dostala na pařížský fashion week a od té doby se její sláva šíří rychlostí blesku.

Samuel Drira, který pracoval mimo jiné pro Hermès, The Row a Damira Domu, spolu s mezinárodním týmem představuje čtyři kolekce do roka. Vše v minimalistické barevné paletě, z valné většiny vyrobené na Slovensku z anglických, japonských, italských i rakouských látek. Nehera právě teď míří do Prahy. V sobotu 18. března si nenechte ujít přehlídku v Kotvě, která se uskuteční v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. Pokud se na show nedostanete, máte ještě jednu možnost, a to ve středu, kdy bude šéf módního domu Ladislav Zdút hostem Business Forward Forum.

Cindy Kerberová
Přeposlat
Diskuse
reklama
comments powered by Disqus
reklama

Čeští vývojáři lobbují u státu za lepší podmínky. Hry se mohou stát vývozním artiklem jako auta, říká Bělobrádek

Co prosazují na Šumavě ekologové, je úchylka a masochismus, říká největší šumavský hoteliér Talián

Růžová kola přechází z aktivity nadšenců v byznys. Bicykly zdražují a přicházejí o duši

Česku vyhovují změny, kterými má projít Evropská unie. Premiér Sobotka je na summitu v Římě podpoří

České podnikatelské baroko: Paláce s výklenky, věžemi a mansardovými střechami i domy jako ze stavebnice

X
Nemáte-li registraci, pokračujte zde
Nepamatuji si heslo
Potřebujete poradit?
Volejte:233 071 197
e-mail: predplatne@economia.cz