Rozvoz jídla je trh, na kterém si v Česku během posledních pár let vylámalo zuby hned několik firem. Před čtvrt rokem se na něm objevil nový hráč, který má potenciál uspět tam, kde jiní skončili. Počet objednávek přes jejich systém roste v tuto chvíli zhruba o 70 procent měsíčně a blíží se k 10milionovému měsíčnímu obratu.

„Food delivery ve světě frčí, ale v Čechách je tento trh z nějakého důvodu pořád v plenkách. Já věřím, že když něco začnete dělat dobře, způsobíte revoluci. A to je, co právě pozorujeme,“ říká Tomáš Čupr, který rozvozovou firmu Dáme jídlo posledních několik měsíců buduje. S rozjezdy nových projektů má zkušenost, zakládal a donedávna řídil i úspěšný Slevomat.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se