Sedmdesátiny letos slaví vpravdě ikonická automobilová značka. Její historii započal v roce 1947 italský automobilový závodník Enzo Ferrari, když sestrojil svůj první vůz. Ferrari se postupně stalo symbolem rychlosti, elegance, luxusu. A také výkonným strojem na peníze. Loni firma prodala osm tisíc aut. A vydělala na nich 400 milionů eur, tedy zhruba 10 miliard korun, což je čistý zisk 1,3 milionu korun na jeden vůz. Není divu, že si letos dopřává velkolepé oslavy. Tahle přehlídka byla k vidění počátkem října na Rockefeller Plaza v New Yorku. V popředí je vůz, s nímž v roce 2001 Michael Schumacher vyhrál seriál formule 1. V listopadu bude k mání v dražbě současného umění, kterou pořádá aukční síň Sotheby's. Zájemce o tento umělecký kousek si nejspíš bude muset připravit v přepočtu desítky milionů korun.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 0 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111