Změna vlastnické struktury jakékoliv instituce s sebou nese mnoho složitých vyjednávání, administrativních záležitostí či personálních rozhodnutí. Jisté povinnosti se často týkají i oblasti IT, protože nová společnost většinou nemůže dále využívat řešení, která byla navržena pro tu původní. A přesně s tímto problémem se potýkala Moneta Money Bank. Ta vznikla z GE Money Bank a v květnu loňského roku vstoupila na Burzu cenných papírů Praha. Řešení nalezla ve vytvoření úplně nové IT infrastruktury, jejíž součástí byl i přechod na platformu Microsoft Office 365 a využívání cloudových služeb.
Tento rozsáhlý projekt, který dostala na starost poradenská společnost manica, měl za cíl kompletní náhradu všech starších dílčích pracovních i komunikačních služeb spojených s GE Money Bank, jež využívají zaměstnanci banky po celé republice. Manica proto vytvořila úvodní analýzy, které definovaly možnosti přechodu na cloudové služby Office 365, doporučila varianty realizace. Vytvořila také studii a analýzu migrace stávajících procesů a nástrojů pro spolupráci zaměstnanců banky na platformu Microsoft SharePoint Online.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111