Jako start-up nepotřebujete formulovat firemní hodnoty.
Postupně ale tvoří most i mezi vámi a vašimi zákazníky.
Firemní hodnoty nemusí být totožné s těmi osobními.
Lucie se ptá
V dobách Billů Gatesů a Stevů Jobsů se to tak neřešilo. Firmy a týmy se semkly v nadšení a očekávání, že představí takovou novinku, která způsobí technologickou revoluci. Spojovala je touha po inovacích, výsledku, objevu… V dnešní době je ale potřeba lidi, ať už je to ve firmách technologických či jiných, nadchnout i něčím jiným, co není nutně výkon. Říká se tomu firemní kultura.
Podle poslední studie Harvard Business Review přichází firmy, které nemají formulovanou firemní kulturu, o produktivitu, zisky, o nadšení zaměstnanců a postupně o zaměstnance samotné. Firemní kultura je dnes i samozřejmým požadavkem mladého uchazeče o práci. Její absence se zdá se nepromíjí. Stojí na firemních hodnotách, dozvíte se z příruček. Jenže co s tím dál?
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.