Máme si cenit jejich zkušeností a moudrosti, či se bát jejich omezenosti a neochoty přijímat změny? Britské referendum o setrvání v EU ukázalo spíše na ten druhý, nevstřícný pohled. A citována byla při té příležitosti i volba českého prezidenta Zemana před třemi lety, kde byl elektorát podobně demograficky rozdělen. Zjednodušeně řečeno, staří zvolili jinou budoucnost, než by si mladí přáli. A můžeme brát jako paradox, že větší část budoucnosti před sebou mají právě ti mladí.
Kde je pravda? To není tak jednoduché. "Když nedokážete ty staré, chudé a nevzdělané přesvědčit o své pravdě, tak se holt smiřte s tím, že to vaše mládí, bohatství a vzdělání zřejmě nemá takovou hodnotu, jak si asi myslíte," napsal na adresu rozzlobené mládeže na Facebooku Marek Prokop, přední český odborník na internetový marketing. A dává to smysl, proč vinit zrovna britské důchodce hlasující pro brexit? Ostatně, byli to právě oni, kteří byli před 50 lety hybnou silou společensky i kulturně převratných 60. let. I oni tehdy bořili svět svých rodičů a prarodičů. A dokázali to. Proč teď dvacátníci a třicátníci po referendu dokážou jen brečet nad rozlitým mlékem?
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.