Jaká je vaše zkušenost s přechodem přes žhavé uhlíky?
Petr Janák
ředitel lidských zdrojů Home Credit
Cítil jsem teplo, ale bolest se neobjevila. To hlavní, co mě firewalking naučil, je, že pokud se člověk rozhodne, má se vydat na cestu, i když ta cesta vypadá neschůdně.
Martina Lovčíková
obchodní ředitelka CCS České společnosti pro platební karty
Věřila jsem, že přejít je možné, a tak jsem prostě přešla. Z té zkušenosti podle mě člověk čerpá, aniž by si to uvědomoval.
Marek Macura
majitel společnosti Flexi Reality
Přechod přes oheň je moje srdeční záležitost. To uhlí člověku názorně předvede, že ho omezuje jen jeho vlastní mysl.
Roman Stupka
CEO Eta
Chtělo se mi létat a svět mi ležel u nohou. Problémy od té doby chápu ještě více jako výzvy pro hledání řešení. Jsem mnohem otevřenější podnětům z okolí a optimističtější.
Miloš Toman
ředitel úseku firemních center Slovenské spořitelny
Věděl jsem, že když budu koncentrovaný, zvládnu to. Pak se dostavil vítězný pocit. A tak jsem si to ještě dvakrát zopakoval.
Kateřina Wheeler
ředitelka Euro RSCG Prague
V okamžiku, kdy jsem se rozhodovala, jestli půjdu, nebo ne, jsem našla hodně pokory. Pocit, který přišel s rozhodnutím vykročit, byl potom nádherný. Oheň mě vůbec nepálil, přestože jsem šla pomalu.
Zvuky bubnů dozněly, na louce se rozhostilo ticho. Tmu ruší jen rudě žhnoucí pás. Ze skupinky bosých lidí se oddělí první muž. Rozhodně vstoupí na uhlíky a pomalu přes ně přejde.
Tohle není scénka vytržená ze šamanského rituálu a po rozžhaveném uhlí si nevyšlapuje čaroděj. Je to top manažer na teambuildingové akci.
Pryč jsou časy motokár a paintballu, oblíbené to radovánky teambuildingů. Firmy hledají další netradiční možnosti rozptýlení. Do módy se dostává tisíce let starý rituál - chůze po rozžhavených uhlících (firewalking).
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111