reklama

Satelitní operátoři zaútočili inzerátem s buldozerem na premiéra Sobotku. Vadí jim zákon o elektronických komunikacích

Čtěte více: operátor | Sobotka Bohuslav | MPO
  • Premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) i ministerstvo průmyslu a obchodu se ohradili proti tiskové inzerci od České asociace satelitních operátorů.
  • Ti kritizují novelu zákona o elektronických komunikacích, která řeší i způsob přechodu pozemního televizního vysílání v Česku na standard DVB-T2.
  • Novela zákona rovněž posiluje práva spotřebitelů.
Inzerce kritizující premiéra Bohuslava Sobotku. Inzerce kritizující premiéra Bohuslava Sobotku. Foto: archiv HN

"Proč hrne premiér naše peníze soukromým firmám?" ptá se v inzerátech Česká asociace satelitních operátorů. Reklama ukazuje kresleného premiéra Bohuslava Sobotku (ČSSD), jak buldozerem hrne peníze pryč ze státní kasy. Už dříve satelitní firmy varovaly, že kvůli postupu vlády mohou Česku hrozit miliardové arbitráže.

Proti inzerátům se ohradil jak Sobotka, tak ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO). "Inzerát v dnešních novinách je nepravdivý, ministerstvo průmyslu a obchodu jako předkladatel zákona připravuje konkrétně odpověď, která tato lživá tvrzení vyvrátí. Nebudu podléhat lobbistickým zájmům. Přijetím novely mohou všichni jen získat. Moderní televizní vysílání, rychlý mobilní internet a lepší ochranu zákazníků proti mobilním operátorům," argumentuje Sobotka.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Jakub Zelenka
Přeposlat

Politiky straší 90milionový finanční strop na kampaň. Nejvíc musí škrtat ANO

Studenti se ve velkých městech vracejí na koleje, byty jsou pro ně už příliš drahé. Volných míst ale není dost

Manželé z Královéhradecka oživují tradici výroby podkrkonošského sirobu. Vaří ho celý den i noc

Dobrá ekonomická situace v Česku dostihla i chronické neplatiče alimentů, je jich "pouze" přes tři procenta

Z cukrovky chceme udělat hru, pozitivní motivace dětem pomáhá, říká inovátor

reklama