reklama

ČSSD rozhoduje o kandidátkách. O post lídra se v Praze utká ministr Ludvík, Zimola je na jihu Čech zřejmě bez šancí

Čtěte více: ČSSD | volby | Sobotka Bohuslav
  • Pro špičky sociální demokracie to bude jako hra na několika šachovnicích najednou.
  • Během pátku se musí konečně rozhodnout, jakou podobu dají kandidátkám v několika důležitých regionech, a to především Praze, na severu Moravy a v jižních Čechách.
  • Předsedu Bohuslava Sobotku a další členy vedení přitom nečeká nic jednoduchého, protože výsledek jednání může negativně ovlivnit atmosféru v sociální demokracii v důležitém období před podzimními parlamentními volbami.
Bohuslav Sobotka musí rozhodnout, kdo povede kandidátky v nejproblematičtějších regionech. Bohuslav Sobotka musí rozhodnout, kdo povede kandidátky v nejproblematičtějších regionech. Foto: ČTK

Bohuslava Sobotku a další špičky sociální demokracie čeká v pátek po peripetiích s vládou další zásadní bitva. Musí rozhodnout, kdo povede kandidátky v nejproblematičtějších regionech, to znamená, komu dají šanci zasednout po podzimních volbách v Poslanecké sněmovně. Sobotkovi "hoří" především čtyři regiony, které mohou mít vliv i na jeho politickou budoucnost. Jde o Prahu, Moravskoslezský kraj, Středočeský kraj a Jihočeský kraj.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Radek Bartoníček, Kateřina Frouzová
Přeposlat

Průzkum: Pro třetinu Čechů je v pořádku obcházet daně, čtvrtina neví, co je šedá ekonomika

Největší chyba by byla to teď vzdát, řekl šéf odborářů slovenského VW. Stávka už dopadla i na české dodavatele

Druhá nejhodnotnější digitální měna se na moment propadla o 99 procent z 317 dolarů na 10 centů. Zapříčinil to milionový prodej

Kruliš si o jízdu v BMW sám řekl, předpisy nikdo neporušil, rozhodlo prezidium. Nový supervůz dostane policie příští týden

Vyhozeného zakladatele Uberu podpořili zaměstnanci. Nedělejte chybu jako Apple nebo Twitter, vzkazují vedení

reklama