reklama

Podle Jourové Babiš média nezneužívá. Měl je ale prodat, myslí si exministryně a eurokomisařka

Video uvnitř
  • Jednání Evropského parlamentu o možném zneužití médií, naplánované na 1. června, nepovažuje eurokomisařka Věra Jourová (ANO) za dobré.
  • Domnívá se, že parlament bude předjímat, že situace v České republice je špatná, což si osobně nemyslí.
  • Jourová míní, že Babiš média, která koupil, nijak neovlivňuje.
Věra Jourová Věra Jourová Foto: HN - Lukáš Bíba

Eurokomisařka Věra Jourová sice ve čtvrtek dopoledne přijela představit do sněmovny bílou knihu Evropské unie s pěti možnými scénáři její budoucnosti, ale nevyhnula se ani nejaktuálnějšímu tématu - čtvrtečnímu rozhodnutí předsedů politických frakcí v Evropském parlamentu, kteří se dohodli, že 1. června europarlament probere téma možného politického zneužívání médií v České republice.  

"Toto rozhodnutí nekritizuji, ale myslím si, že to není dobře," sdělila Aktuálně.cz s tím, že už i samotná debata bude dopředu evokovat, že se v Česku děje něco špatného. "Debata určitě vyústí v to, že Česká republika vůbec nevybočuje z rámce, že nezávislost médií tady ohrožena není. Ale už jenom fakt, že se tam bude o naší zemi v této souvislosti hovořit, nedělá České republice dobrou službu," míní.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé.

Děkujeme za vaši přízeň.

Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá.
Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Předplatit

Radek Bartoníček
Přeposlat

Průzkum: Pro třetinu Čechů je v pořádku obcházet daně, čtvrtina neví, co je šedá ekonomika

Největší chyba by byla to teď vzdát, řekl šéf odborářů slovenského VW. Stávka už dopadla i na české dodavatele

Druhá nejhodnotnější digitální měna se na moment propadla o 99 procent z 317 dolarů na 10 centů. Zapříčinil to milionový prodej

Kruliš si o jízdu v BMW sám řekl, předpisy nikdo neporušil, rozhodlo prezidium. Nový supervůz dostane policie příští týden

Vyhozeného zakladatele Uberu podpořili zaměstnanci. Nedělejte chybu jako Apple nebo Twitter, vzkazují vedení

reklama