Adéla Jurková do ADisonu přichází se zkušenostmi z ecommerce, kde se věnovala analytice prodeje (Parfums.cz) nebo kompletní správě eshopu (Fitstore). Pracuje na klientech Hervis, Bohemia Sekt, Pivovar Litovel nebo Grada. Ve volném čase se závodně věnuje vzpírání.

Nicole Princlová se v minulosti podílela na produkci festivalu Colours of Ostrava, či asistovala PR a produkci ve společnosti Fource Entertainment. V současnosti působí jako moderátorka na Radiu 1 a studuje magisterský stupeň oboru Arts management na VŠE. V ADisonu se věnuje především spolupráci s influencery napříč klienty.

Zázemím Richarda Herbicha je novinářské prostředí. Působil ve vydavatelství Burda, kde psal například pro magazíny SPEED, Esquire nebo Topgear. Na pozici copywriter externě působil ve společnosti Sun Marketing a stále se věnuje psaní pro Autoweb.cz. Zajímá se o počítačové hry, stavbu počítačů a historii.

Tomáš Valenta spojil svůj dosavadní profesní život s Asociací Dítě a Rodina a neziskovým zájmovým sdružením Vteřina, které se snaží o lepší podmínky pro děti z dětských domovů. V ADisonu má aktuálně tři role: Back Office Executive a Happines Manager a také asistent ředitelky agentury.

„Nové členy týmu ADison jsme přijímali s vědomím, že potřebujeme rozšiřovat řady a také posilovat kompetence v oblasti copywritingu, digitální & social media komunikace a spolupráce s influencery. Aktuálně máme ve zkušební době další nováčky, u nichž předpokládáme, že se stanou stálou součásti ADisonu. Do budoucna počítáme s další expanzí, aktuálně hledáme PR Account Managera, který má přesah i mimo klasické media relations. Předpokládám, že náborový proces se jen tak nezastaví,“ říká Alžběta Fridrichová, spolumajitelka a ředitelka agentury ADison